Bröllopsmässa!

Idag offrade jag min enda lediga dag för att åka till Nacka Strand och kolla på en bröllopsmässa. 200 riksdaler kostade inträdet och Nicklas var sådär måttligt sugen på att följa med, så jag gick själv. Vi har inget datum spikat alls, men man kan ju alltid få inspiration för framtiden tänkte jag!
Det var 150 utställare, jag tog visitkort från många olika stånd, allt från bröllopsfotografer till olika lokaler, folk som gör tårtor, säljer ringar, kläder, accessoarer, musiktjänster, inbjudningskort, dricka, transporter och mycket mera.
Det var kul och jag har fått en hel del idéer. Jag missade dock uppträdanden och modeshower, det hade kunnat vara skojigt. Mässan pågår imorgon också 11-17.
(Det blev lite info man fick med sig hem)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Kanske börja med förlovning? ;)

2013-01-27 @ 13:48:03
Postat av: Fellie

Alltså jag dööör! Jag älskar ju bröllop! Ta med mig nästa gång!!! =)

2013-02-07 @ 01:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback