2012

Året då Nicklas kom och började jobba hos mig på Burger King, då vi flyttade, skaffade katt, jag började rita grattiskort och porträtt av kändisar som fyllde år, skrev till ett riktigt serieförlag och fick svar, Nicklas morfar Birger dog, vi följde OS, min halvbror fick dottern Alice, vi slutade spela pingis, Nicklas deltog i en stor cykeltävling, vi såg Jack White live, vi åkte på en massa kryssningar, vi såg en hel del film och spelade tv-spel, vi gick på burlesqueklubbar och nördmässor, jag hade mycket migrän och framförallt var vi väldigt mycket tillsammans.
 

Kommentarer
Postat av: fellie

Wiii! You looked good! Nu har jag hunnit kolla igenom hela bloggen, dock så hade man ju hoppats att nån av mina fab klubbar hade kommit med på listan framför "släktträff" ^^

2013-01-02 @ 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback