Julfint här hemma!

I all julstress så gör vi lite julfint här hemma. I helgen pyntade vi granen.
Katten var väldigt fascinerad. Så mycket att leka med, så lite tid.
Och mycket riktigt. Nästa morgon fann vi denna syn:
(Nu har vi knutit fast den :P)
 
Annars har jag tre dagar ledigt nu innan jobb i helgen och sedan ut till landet för att fira jul där. På lördag kväll är det släktmiddag. Nu måste jag köpa sista klapparna, slå in allting, skicka julkort (vi har så sjukt snygga julkort i år!) och göra klart familje-jul-spelet. Det trillar in 3-4 avier varje dag (har shoppat loss på nätet/ebay i år :P)

Kommentarer
Postat av: Fellie

Åh! Vad jag blir avundsjuk! Ser jättefint och mysigt ut! Jag har inte tid och vi kommer inte ens ha någon jävla gran i år.. ^^ =(
Ni borde komma på julbord i morgon! Bara 200 pänn (!) och det blir showig show =)
puss

2013-12-18 @ 00:30:20
Postat av: Fanny

Hmm, det står ju 890 kr? Kan höra med Nicklas

2013-12-18 @ 00:58:21
URL: http://fannicklas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback