Nicklas i BK-tidning

Nu när bossen Emma är på semester jobbar jag som en gris. Inget ritande, inget spelande :( Eller, jag håller på med ett stort Harry Potter-TP, så jag får väl skylla mig själv. Runt 700 frågor skrivna hittills..
 
Nicklas såg ett bekant ansikte i en intern Burger King-tidning som bara delas ut till de olika restaurangerna. Det stod om just Sergels Torg på grund av deras stora renovering. Där är Nicklas på bild!
Försöker planera in en tripp till landet i helgen, vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Adam

Härmis! ;)

Har du gjort sex olika kategorier?

2013-08-08 @ 15:29:00
Postat av: Fanny

Fick idén av dig, ja. Nej, bara fyra kategorier. Det blev inte ett tp utan ett brädspel bara med frågor.

2013-08-10 @ 13:36:02
URL: http://fannicklas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback