Magproblem, släktträff och ritande

Damn, jag vet att det är väldigt dött här just nu. Det beror (mest) på min deadline jag har på måndag, men också att både jag och Nicklas har blivit magförgiftade i olika omgångar. Jag av räkor (tror jag) och han av dåligt upptinad köttfärs. Vi båda har varit sjuka i omgångar, men idag är vi bättre båda två och kan så smått börja äta igen. Knäppt.
Vad har hänt då? Typ ingenting. Vi har anställt två nya på jobbet, sköj. I lördags städade vi lägenheten och fick över grannarna och tillika släktingarna morbror Christer med familj. Trevligt. Vi satt och pratade till vi var tvungna att skynda till sista tåget hem.
Längtar tills på tisdag då livet, förhoppningsvis, återgår till det vanliga. Behöver inte tänka på BK-serierna hela tiden och ha migränattacker alltid när jag inte jobbar och ångestattacker när jag inte ritar. DÅ ska vi ta tag i grejer, pyssla inför årliga spelturneringen Fannicklas Cup, börja med Vivels-serierna igen, öh, typ rita andra saker, beställa visitkort till mig, söka fler jobb åt Nicklas och peppa inför hans två tävlingar. Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback