Glatt kassabiträde!

Haha, det visar sig att det inte bara är jag som tycker Petter på systemet i Liljeholmen är världens trevligaste kille! Hittade den här facebooksidan (som jag genast lajkade)
Annars sitter man hemma ensam med världens längsta att-göra-lista och göör.. ingenting! Eller, surfar på onödiga hemsidor och kollar på film gör jag, men konstigt nog står inte DE sakerna på min to do-list.. :P
Har en deadline med serierna den 26:e och ligger såå efter, argh!
Vi hade det bra ute på landet, var förkyld mest hela tiden, men annars så. Födelsedagsfest för Daniel imorgon efter jobbet, träffa Felicia efter jobbet på söndag, Finlandskryssning på måndag, släktträff lördag, sedan springer Nicklas Sicklaloppet och cyklar SthlmBike. Det händer alldeles för mycket i mitt händelselösa liv.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback