Daniels födelsedagspartey!

Nicklas var hos Daniel vid 17 i lördags och käkade hemlagad pizza, hängde med folk där och gav Daniel vår present, en bok vi beställt speciellt från intranätet.
Han verkade bli glad :) Jag tog en tvärbana från Liljeholmen till Stora Essingen och joinade gruppen lagom tills vi skulle ta bussen in till Fridhemsplan för att ha skoj på LaserDome! Läskigt läskigt! Tre små knottar hade varit där hela dagen och utmanade oss 9 genast på en ass-whopping. De var asjobbiga. 
Vi var tre smålag först, jag var med Johan + Jessica och Nicklas med Mattias + Andreas. Mitt lag tror jag kom sist, high-score listan visade de individuella resultaten. DÄR kom jag sist iaf. God, det var svårt! Ungarna var all like "Vi kommer ta alla tre förstaplaceringarna, öööö", men Nicklas kom trea, weee! Så proud of him!
Andra omgången kom det in ännu fler nya och då var vi bara två lag, ett rött och ett blått. (fler röda än blå definitivt). Det var inte lika kul, jag kom näst sist.. Anyway, vi gick till S:t Eriksplan efteråt för att hitta någonstans att ta en öl. (inte lika lätt som det låter tydligen). Vi hamnade på Rörstrands Kök och Bar först,
sedan var det Odenplan och något ställe på Dalagatan. Där väntade vi in 12-slaget så vi kunde sjunga och hurra för Daniel som då fyllde 25 år (fick till och med en väldigt grumpy servitör att trolla från en liten chokladtryffel med ett tomtebloss på). Wohoo!
Eftersom någon (läs jag) skulle upp tidigt och jobba dagen efter så drog vi inte långt efteråt, tog sista tåget hem kl. 1. Men en trevlig afton var det! :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bra sammanfattning! Tack för att ni kom, supertrevligt :)

2013-08-19 @ 15:39:07
URL: http://steinholtzkommunikation.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback