Historiska headers

Det är nog bara en handfull människor som har följt den här bloggen ändå från början (augusti -09). Nu har jag nyligen bytt utseende och header på bloggen. Här kommer alla headers jag någonsin haft på bloggen, lite kul att se utvecklingen. ;)
Den här kom med temat "love" jag valde på blogg.se
 
 
Ful färg och jättedålig upplösning av någon anledning (det dröjde länge innan jag bytte ut formatet jpeg mot png..)
 
Älskade det typsnittet, tyckte det var så himla fint! En väldigt rörig sak..
 
Äntligen slutade jag ha foton i headern.. Däremot ska man inte blanda scannade bilder med fotade bilder..
 
Enkel och rakt på sak.
 
Stilren och ännu enklare. Fick in lite pixlar
 
Den här kommer ni ihåg.
  
Det är roligt, varje gång jag byter header så svär jag att jag aldrig kommer byta igen (för jag är så nöjd med den jag just lagt upp och kommer ju aaldrig kunna göra en finare..!) Så var det med den ovanför. Men nu känner jag likadant för min nuvarande, så.. =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den du har nu är finast. Sedan nummer 7, 5, 3, 6

2012-09-07 @ 19:59:19
Postat av: Carlsson

Iakttagelse: det har tydligen blivit mer serier och TV-spel, mindre sex sedan bloggen startades. Inte för att jag beklagar det, folk som kommer förbi första gången kan ju få en viss uppfattning om det andra nyckelordet som räknas upp är att detta är en sexblogg... ;-)

2012-09-07 @ 23:41:19
Postat av: Fanny

Jag hade mycket sex i serierna till en början, men efter att läsarskaran växte och det blev mindre och mindre är jag nu väldigt försiktig med det. Som du sa, vad ska folk tro? ;)

2012-09-08 @ 11:29:27
URL: http://fannicklas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback