Födelsedagsfest!

På torsdagskvällen samlades familjen för att fira septemberbarnens födelsedagar (Felicia fyller år 10/9 och Fabbe 24/9). Det gjorde vi med champagne, kräftor, tårta och presenter.
Vi gav Felicia en sprillans ny 500 gb extern hårddisk fylld med 44 filmer och 9 kompletta serier. Jag hade även skrivit ut en text vad alla filmer och serier handlar om, skådisar + en bild och klippt ihop till en bok. Presenten var uppskattad =) 
Själv har man legat utslagen med migrän sedan fredag morgon (och gör fortfarande). Hatar att läsa när alla har fredagsmys och själv ligger man och mår dåligt i ett mörkt sovrum och sover.. Har dock bestämt mig för att rycka upp mig och bli frisk lagom till fläskfilé, potatiscroquetter och chili bearnaise till middag, om nom!

Kommentarer
Postat av: Fellie

Wiiii! Bästa presenten!!

2012-09-22 @ 16:25:18
Postat av: Carlsson

Hårddisken är väl inte sprillans ny om ni fyllt den med en massa material? ;-) I själva verket lär en hårddisk bara kunna anta tre tillstånd: ny, full eller trasig.

Svar: Ny med tanke på att den köptes för en vecka sedan, men full för att vi tog försiktigt ut den ur förpackningen och fyllde den med grejer, ja ;)
Fanny

2012-09-23 @ 02:16:22
URL: http://www.retrogathering.se
Postat av: Linda

OMG!! Utan att överdriva nu Fanny, så har du gett bort världens bästa present i mina öron!! BRA jobbat <3

Svar: Thanx ^^
Fanny

2012-09-23 @ 20:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback