Chillin'

Det blev ingen middag hos oss för Felicia och John, de har alldeles för mycket att förbereda inför klubben på lördag. Vi firade helgen istället med köttfärsknyten och mys hemma. Jag jobbade över en timme extra för att stå på board och förhöra Laura på svensk grammatiksprov, det var superkul! Jag älskar att vara lärare =D
 
Nicklas har precis blivit klar (dvs fått 100%) med Enslaved, det gillade han som fan. Nu spelar han istället Guldkompassen. Det gillar han, minst sagt, inte lika mycket. Han ångrar dagen han bytte till sig det spelet.. =P


 
Nu händer det mycket. Nicklas ska hjälpa hans mor rensa sin källare imorrn, flytta på lördag. Lördag natt sover vi i Järfälla hos Nicklas far för att gå upp kl. 4 tidigt och således kunna cykeltävla på söndag morgon! Weee!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fellie

Åh! Det låter så mysigt och LUNGT! Jag gillar att äta köttfärsknyten... =(

2012-09-06 @ 22:37:55
Postat av: Fanny

Ni har det aningen mer stressigt gissar jag =/

2012-09-07 @ 11:44:20
URL: http://fannicklas.blogg.se
Postat av: Carlsson

Speltitlar låter så mycket .. charmigare på svenska. Guldkompassen fick mig att tänka på det klassiska Guldkornsexpressen, reklamspel med vetepuff-björnen som sedemera ersattes av ett charmlöst vetepuff-monster.

2012-09-07 @ 23:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback