Jobbat hårt

UFF! Jag och Niklas har jobbat väldigt hårt den senaste veckan. Av någon anledning är det helt galet med folk på jobbet, så man måste jobba över hela tiden. Igår jobbade jag 12 timmar, 07.30-19.30. Nicklas jobbade 10-19.30. Nu har vi dock helg tills på onsdag. Sköönt! Första helgen på evigheter som det inte händer någonting och det välkomnar vi! ;)
Har rit-abstinens också! Ska sitta och jobba lite idag. Vi smider roliga planer på ett projekt, det tar upp mycket av fritiden (och sömn då man ligger och tänker på det istället för att sova). Tyvärr är det inte serierelaterat, killen jag skickade in materialet till "har varit på semester, kommer hem nu i slutet av veckan och ska kolla på det asap". Jag har inte så stora förhoppningar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback