KKaraoke!

Efter en hastig middag på McDonalds (McWrap var faktiskt god, men jag kunde lägga den ifrån mig, hah!) så drog vi till Odenplan och karaokestället KKaraoke på Odengatan 87.
Vi mötte där upp Jonas, Jenny och sedan Sofie, Alexandra, Fabian och Daniel. Vi intog våra platser i ett bokat bås för 9 personer. Efter att ha beställt dricka drog vi igång direkt med låten "Ja må du leva" (till Jonas som fyller år på tisdag).
Vi sjöng i 2 timmar och drog därefter till baren i Tranan. Det var trevligt (eller, iaf tills en snubbe spydde på min rygg och jag nästan halkade i hans andra spya på väg till toaletten). Vi tog sista tåget hem. Idag är man allt lite hes i halsen ;)

Kommentarer
Postat av: Carlsson

Fungerar pärlplattevarianten på ställen som har slipstvång? (I den mån det fortfarande finns sådana ställen, jag har inte riktigt full koll i frågan)

2012-11-10 @ 20:56:11
Postat av: Nicklas

Vid första anblicken ser det ut som en riktig slips. Men om det är ett ställe som kräver slips är jag tveksam om pärlslipsen godkänns. :/

2012-11-11 @ 11:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback