Fröken Frauke Presenterar Victorian Circus 24/11 - 12

Igår drog vi på burlesqueklubb igen i stora salen på Nalen för att attenda Fröken Frauke Presenterar med cirkustema! Först var det dock en fantastisk förfest hos Jenny i Skanstull. Jag och Nicklas hade ansträngt oss att matcha temat och varandra. Vi fick många komplimanger =)
Träffade mamsen och pappsen (sistnämnda på scenen) och hälsade på deras kompisar. Mycket folk!
Vi kom lagom till första showen. Det var jättebra artister! Felicia hade uppdaterat sitt gamla cirkusnummer, hon var fantastisk!
Det var en förtrollande afton! Vi dansade tills vi fick ont i fötterna och tog 01.50-bussen hem. Vi var trötta men lyckliga när vi väl kom hem ;)

Kommentarer
Postat av: Fellie

Åh!!! Fint! Ni var så tjusiga! Kvällen var så underbar*! Och love the lttle strong man teckningen! Kan du inte göra en teckning på typ mig, scotty, pustra typ och ge den till mig så sätter vi upp den på facebook och gör en baluns av det!? Vet att du har mycket, but please? Strong mannen kan vara med också! =)

2012-11-26 @ 11:56:30
Postat av: Fellie

Vänta- har du gjort alla teckningarna? De är amazing!!! Stoppa dem tillsammans med de nya ;) och ge mig BUMS!!! FAB! Älskar elefanten!

2012-11-26 @ 11:57:44
Postat av: Fanny

I'm on it! ;)

2012-11-26 @ 13:19:36
URL: http://fannicklas.blogg.se
Postat av: Eva-Stina

Hej Fanny! Jag har läst din blogg i några månader och tycker den är fantastisk! En fråga dock; på bilden på din nya header är du i "naturlig storlek" medan Nicklas bara är en tvärhand hög. Är det ett medvetet val att ha tecknat er båda på det sättet för att illustrera maktbalansen i förhållandet? Eller är det kanske ett undermedvetet uttryck för den? Stor kram!

2012-11-26 @ 16:06:17
Postat av: Fellie

Det har jag också frågat!! haha

2012-11-26 @ 18:40:06
Postat av: Fanny

Svar till Eva-Stina: Vad roligt att höra att du gillar bloggen! =) Vad beträffar headern har jag inte tänkt så djupt (tror jag iaf), jag ville göra mig själv som ritar serier och så Nicklas som på något sätt kommer till liv ur serierna. Det är jag som bloggar, men han finns alltid med på ett hörn så jag valde att rita dit honom (om än lite mindre).

2012-11-27 @ 13:26:31
URL: http://fannicklas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback