Nicklas på BK

För er som inte vet så fick jag Nicklas att börja hos mig på BK (vi har två killar från köket som har en månads semester exakt samtidigt och jag behöver någon under den tiden). Han hade sin första dag igår och jobbade även 11-16 idag. Såhär stilig var han i sin uniform:
(eller, han såg snarare ut såhär första dagen:)
Jag hade visserligen lärt honom en del innan, men jag kan utan tvekan säga att han har varit jätteduktig! Han har lärt sig både fritös och broiler och börjar få koll på grejer nu. Jag är stolt över honom!
Nu kommer vi båda jobba ganska mycket i juni, helst tillsammans. Det enda problemet är att jag måste sluta kalla honom "baby" när vi jobbar.. =S

Kommentarer
Postat av: Fellie

Whooho! Bra jobbat! Måste säga att era burgare är sjuuukt mycket godare än McDonalds! Jag var imponerad! Snabbt gick det också! Bra där Nicklas ;)

2012-05-24 @ 14:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback