På tal om franska

Har inte visat vad vi till slut köpte på NK när vi gick igenom varuhuset systematiskt en hel eftermiddag.
Jag hade nämligen två 500-kronors-presentkort som jag vill bli av med. Vi hittade verkligen ingenting! (alla grejer vi ville ha till lägenheten på möbelavdelningen hade krävt att vi pungade ut med minst 11 000 kronor själva, så, nej). Till slut hittade vi några jättesöta köksburkar som ser ut som små franska butiker.
(De kostade typ 100 spänn burken och om någon sett dom här någonannanstans för 40 kr styck, håll det för dig själv!) Jag hörde efteråt att man kan köpa det minsta man kan hitta i butiken (typ en penna för 29 kr) och sedan få hela beloppet på presentchecken som pengar i handen tillbaka! Det ska jag göra på det andra presentkortet jag har kvar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback