Satu slutar =(

Idag var Satus sista dag. En sorgens dag. Jag kommer sakna henna SÅ mycket, wäää!

Hon var så härlig att ha på sitt skift:

Hon kunde alla stationer

Hon tog alltid fram donuts och muffins på morgonen utan att jag var tvungen att säga till

Hon fyllde alltid på kassan perfekt

Hon kom alltid tio i på morgonen så att jag skulle få sovmorgon <3

Hon kom bra överens med alla

Hon gjorde alltid glassåserna när de höll på att ta slut

Hon följde alltid listorna på hur mycket prepp som ska göras på morgonen

Hon frågade alltid hur många sallader hon skulle göra varje morgon

Hon var duktig på att ta hand om kundklagomål

Hon använde (för det mesta) enhandsfattning när hon gjorde pommes ;)

Hon var alltid så glad

Hon jobbade alltid över när man frågade (trots att hon redan jobbat 9 timmar)

Hon klagade aldrig för att hennes lunch dröjde

Hon var min snabbaste kassörska

Hon packade så fina hamburgare

 

She will be missed...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback