Nackdelen med 30 kanaler

När vi flyttade fick vi automatiskt typ 30 kanaler, som ingår i hyran. Nice! Särskilt eftersom vi är vana att bara ha SVT1, SVT2, fyran och finska kanalen. Nackdelen med att ha så många kanaler är onekligen att man fastnar framför tv:n, kollandes på SKITPROGRAM! Här är några grejer vi har börjat titta på t.ex:
Property ladder revisited

Ett program där man får följa mer eller mindre privatpersoner köpa ett hus i dåligt skick och sedan ska de försöka sälja det och gå med vinst. Nicklas älskar det.

MacGyver

Jag kommer ihåg att man såg det när man var liten. Liten! Vidare har vi sett på Master Chef Australia, 16 and pregnant och något program där de gör om en gammal bil till nyskick. Jag vet, jag vet. Skärpning!


Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare.

Hej! Jag tycker förra serien var jättejättebra, jag tröttnar aldrig på den fast jag sett den förut haha. Tänk om den skulle vara så här istället, som bilden i länken här!!!!!1

http://postimage.org/image/8mdu4fkez/

2012-06-04 @ 19:28:46
URL: http://postimage.org/image/8mdu4fkez/
Postat av: Nicklas

Haha, serie-Nicklas har en riktig sleazy look i den serien. ;)

2012-06-05 @ 15:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback