I lägenheten

Det rullar på i lägenheten. Eftersom vi fortfarande inte har fått internet blir det dåligt med blogginlägg. Nu sitter jag återigen på biblioteket i Fisksätra. På tal om internet hörde vi att det var bara att ringa Telia och meddela vilken lägenhet vi bodde i, så skulle de sätte igång internet direkt till oss. Det som inte nämndes var att vi inte kan ringa det utsatta numret "från vår operatör" (vilket är Comviq). Bra tänkt där av Telia..

Nicklas har varit duktig och jobbat hela veckan från 11 till 19.30 (jag jobbar 07.30-16). Igår tänkte jag laga en romantisk middag med lax till honom då plötsligt spisen slocknar. Suck!

Byte av alla proppar när han kom hem, ingenting funkade. Så, eftersom alla restaurangerna hade hunnit stänge i centrum, blev vår romantiska middag en fryst panpizza och en fiskgratäng..

Annars går allt bra. Vi har många kartonger kvar att packa upp, men främst för att lilla sovrummet inte alls är iordning då Patrik inte är färdig med tapetseringen i hallen än (och således har sitt tre meter långa tapetseringsbord i det rummet). Vardagsrummet och köket är klara iaf. Jag återkommer med mer foton och sådant senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback