Internet, krashat usb-minne och semester!

Idag fick vi äntlig-fucking-en internet hemma hos oss! 1½ månad har vi varit utan. Telia-personer har varit hemma hos oss flera gånger. Först funkade inte dosan i väggen, då kollade de i källaren, sedan i väggen. Det var fel på något fiber. Sjukt nice att kunna kolla mail och sånt hemma!
 
Tyvärr har en usb-sticka med alla mina bloggstuff helt pajad. Den vill bara formateras och vägrar fungera. Jag gjorde en fin bild till när internet skulle fungera (för flera veckor sen), den låg på stickan och är alltså borta. BK-strippen jag skulle lagt upp i onsdags är borta och strippen jag jobbade på i 5 timmar (som skulle upp imorgon) också. Lite andra småsaker, men annars har jag backup på resten. Ändå jättetråkigt!
 
Nu befinner vi oss på en romantisk semester ute på landet, ensamma i fem dagar med mat och dryck. Sola, bada, spela pingis, dart, kubb, kort, tv-spel, sjunga Lips, grilla. Jag är ledig i 12 dagar, wohooooo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback