En cykeltur som heter duga!

Nicklas cykel har stått hos Martin medan vi varit borta och jag kom på den smarta idén att han skulle cykla min cykel till Hallonbergen för att jag sedan ska möta honom efter jobbet och vi båda tar en lång cykelutflykt hem.
 
Vi käkade mat från grillen hemma hos Martin, sedan cyklade vi långsamt hem, med några små raster för att dricka saft och äta bullar.
Det var ett stort träd som hade ramlat ner, mitt på vägen! Bilar och motorcyklar fick vända, vi tog oss igenom!
Hela resan tog drygt två timmar, jag var vääldigt trött på slutet, men konstigt nog inte så mör i benen idag, har bara ont i skrevet ;) Mellan 2½-3 mil uppskattar Nicklas att vi cyklade. Han är även världens bästa cykelguide också, det var superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback