Nicklas födelsedag

Utom cykelhandskarna och filmen Ratatouille fick Nicklas även ett gaming headset, en t-shirt med Jean-Claude Van Damme och en White Stripes-LP (som han önskat sig i evighet)
På eftermiddagen var det till att laga mat för hela slanten. Klockan 18 skulle gästerna komma (men alla var superduktiga och dök upp tidigast kvart över, så jag fick göra klart det absolut sista) ;)
Buffé för elva personer: Marinerade kycklingspett, gravad lax, rostbiff, räksnittar, minipizzor, potatissallad, vanlig sallad, baguette, smör, ost, vindruvor, kiwi och honungsmelon.
Maten räckte väl och blev över. (Blev en mycket god lunch på vår 5-årsdag)
Erikas foto
Efter maten spelade vi mitt hemgjorda spel med massor med olika kategorier som "Charader", "Alias", "Skissa och Gissa" + två nya jag jobbat med hela veckan; "Vilket Varumärke" (över 200 lappar med kända slogans som "I'm Lovin It", så ska man gissa vilket företag den hör till) och "Översatt Låttext" (jag har översatt kända låttexter och det andra laget ska gissa vilken låt det är). Vinnarlaget ("Det bästa laget", bestånde av Fabian, Anders C, Jenny, Erika och Nicklas) fick varsin liten presentpåse med diverse små godisar och en tialott.
Efter det var det dags för tååårta!
Vi spelade Buzz och sjöng massa Lips + Singstar. Vissa spelade dock hellre arkad ;)
En omgång Beer Pong hanns det med också. Nicklas var mycket nöjd med dagen. =)

Kommentarer
Postat av: Fabian

Inser nu att min presentpåse, inklusive tialotten, ligger kvar hos er. Om ni vinner vill jag ha minst 50% :)

2012-02-27 @ 22:12:21
Postat av: Linda

Ni är ju bara hur sköna som helst !! =D

2012-02-28 @ 00:39:24
Postat av: Jonas

Superbt ordnat kalas, hade väldigt trevligt =) Grattis igen!

2012-02-28 @ 11:18:08
Postat av: Fanny

Det var tyvärr ingen vinst Fabbe, godiset har vi ätit upp ;)

2012-02-28 @ 12:56:23
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback