Miniturnering hos Jonas

Åh, hade så trevligt hos Jonas igårkväll med honom, Nickie, Jenny och Fabian! Först fem grenar i en miniturnering, därefter fick man marker till pokerfinalen beroende på hur mycket poäng man samlat ihop i de olika grenarna. Vi tävlade i "Absolut Överrens", Buzz, Beer Pong, Guitar Hero och Singstar. Jenny fick börja med 90 marker, Jonas med 80, Nicklas med 70, Fabian med 50 och jag med ynka 40 marker. Fabbe åkte först, därefter Jenny, sedan Nicklas och Jonas. Jag vann alltså hela turneringen, weeeee! Fick med mig en finöl, kladdkaka och lyxchoklad. Är mycket nöjd. =)
Höjdpunkten på kvällen var avgjort när vi satt i köket i mörkret och sjöng Beatles-låtar till Jonas gitarrspelande. Eh, WOW! Vi kom hem klockan 6 på morgonen. =P Tack alla inblandade för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tack för att ni kom och grattis till vinsten! Mycket trevlig kväll, helt klart värt min krasslighet dagen efter :)



Gillade allsången också, men ghaaaa - vågar man trycka på Play? Nog för att jag gillar min diskbänks-pose, men jag misstänker att gitarrandet kommer låta satan med tanke på promillehalten vid inspelningstillfället...

2012-02-12 @ 19:36:56
Postat av: Jonas igen

And I was worried! Lät ju briljant :)

2012-02-12 @ 19:39:45
Postat av: Fanny

Usch, tråkigt att du mådde dåligt efter! =( Vi var rätt sega igår också kan jag säga..



Inget att oroa dig över ju, gitarren var grym (och till och med sången överlevde lyssnande)! ;)

2012-02-12 @ 20:51:54
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Crazy fun! Och magisk musikmakande! Tack alla fina!

2012-02-12 @ 22:32:38
Postat av: Fabian

Hade inte ljudet på när jag kollade igår, förstod inte förrän nu att ni fick med sjungandet och spelandet on tape! Brilliant stuff, starta band nästa steg?

2012-02-12 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback