Jävla blogg.se

Eftersom jag inte betalar 59 kronor i månaden för bloggen har jag alltid en annons från blogg.se och deras sponsorer efter första inlägget. Själv bryr jag mig inte så mycket, jag brukar knappt tänka på den.
Men det HÄR är för fan inte okej:
Seriöst.

Annars njuter jag för fullt av helg, har jobbat dubbla skift den här veckan. Vi har käkat tacos och sett på Misery. Efter middagen satt jag och läste ut de sista 84 sidorna i min SÅ JÄVLA SPÄNNANDE BOK, det gick inte att lägga ner den. Oj, vad bra den var *suckar hänfört* Spännande saker händer imorrn, things are looking good.

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA!!!

Nej, den annonsen var fel ute det håller jag med om.

Kan du klaga någonstans?

2012-02-09 @ 23:34:19
Postat av: Fabian

Tack för att du uppmärksammade detta, hade inte lagt märke till reklamen annars.



..Det var det som var poängen right?

2012-02-10 @ 04:23:52
Postat av: Carlsson

Av någon anledning kommer jag att tänka på mjölk snarare än bordsvatten.

2012-02-16 @ 09:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback