Extra is, men inte FÖR mycket!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart, Fanny. Du måste ju kunna skilja på extra mycket is och jätteextra mycket is. Du får börja väga upp isen på en liten våg. ;)

2012-02-02 @ 16:30:27
Postat av: Fanny

Alltså, jag vet. Skäms på mig! Det där med vågen är en bra idé, får spinna vidare på den.. ;P

2012-02-03 @ 00:51:13
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Carlsson

Har du hört min drygt 10 år gamla teori om mängden is i läsken i förhållande till vem som serverar den? Det kan låta sexistiskt och löjligt, men ett tag när jag åt ute ganska ofta började jag notera hur pass feminin (gällde båda könen!) den som serverade var i förhållande till mängden is, i det fallet jag själv inte sade något om hur jag ville ha min läsk.



Jag besökte flera olika hamburgerrestauranger av olika kedjor och kom fram till att machomännen (i den mån McD, BK osv har sådana anställda) knappt hade någon is i alls, medan de mest feminina och uppiffade tjejerna låg i topp på skalan. Däribland fanns de utseendemässigt mer dämpade kvinnorna och de mjukare männen.



Om mina resultat faktiskt håller, skulle det kunna betyda att du tillhör toppskiktet av det feminina släktet.

2012-02-03 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback