Science Fiction-mässa i Älvsjö

Vi bestämde oss för att gå på Sci Fi-mässan på söndagen istället, något jag tror var klokt eftersom det var precis lagom med folk, inte så trångt som förra året.
Vi mötte upp Peter och Martin där. Sistnämnda fick en autograf från David Faustino (aka Bud Bundy)
Själv gick jag för att få ett album signerat av idolen Tony Cronstam.
Det slutade med att jag pratade med både honom och Jonas Darnell (skaparen till Herman Hedning) om vilka papper vi ritar med, vilka program som är bra, vikten av färgläggning, Photoshop vs. Illustrator m.m. KUL! Han ville gärna se lite av mina verk för att ge tips och så, ska skicka lite grejer ikväll =)
Min signering:
Seriesnacket stannade inte där. Jag gick vidare och hittade Kolik Förlags bord. Dem jag har kontaktat med mina Burger King-serier. Det var väldigt kul att hälsa på Fabian Göranson som jag pratat med så mycket. Jag fick ett signerat "Inferno"-album av honom (och tecknade en prenumeration på Utopi samtidigt för typ samma pris, nice!).
Hans signering, hihi:
Vi fick med oss lite bra serier, främst. Ett par julklappar blev det också. Tony skickade med sina tecknarpennor "så jag slapp skriva upp vad de heter". Han var supertrevlig!
Vi hade jättekul på mässan, längtar tills nästa år!

Kommentarer
Postat av: Linda

FASIKEN vad KUUUULLLLL!!!
Glad för er skull med allt som hände, och speciellt dig Fanny! Att du fick träffa Tony igen med en asgrym konversation =D

2012-12-03 @ 21:04:40
Postat av: Fellie

Åh vad kul! Fasen ju! Det är det man ska göra, mingla runt och våga prata med folk, en dag kanske du sitter där och signerar =) <3

2012-12-03 @ 23:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback