Nytt jobb på G

Den 15:e januari blir jag och Nicklas av med jobben, så nu var det på tiden att börja göra något åt det. Vi skrev ut 30 cv:s hemma i laserskrivaren på landet och skulle dela ut dem överallt i Sickla och Nacka Forum. Idag sökte jag dock till fem bra deltidsjobb på arbetsförmedlingens platsbank. Två timmar senare ringer det från ett av dem jag sökte, ett kafé i Liljeholmen. 
"Kan du komma och provjobba på onsdag klockan två?"
"Eh, ja!"
 
Längesen man kom till ett nytt jobb, lite läskigt är det allt. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Linda

Coolt, det var snabba bud. Grattis Fanny =)

2012-12-29 @ 17:55:14
Postat av: Fellie

Åh vad kul! Lycka till!!!! Hoppas du får det! xxx

2012-12-30 @ 12:32:00
Postat av: Jonas

Lycka till! Kommer gå asbra!

2012-12-30 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback