Julafton

Då var både julafton och juldagen överstökad. Det har varit en härlig jul. Första gången på 5 år jag firar på landet. Mysigt! Ingen brydde sig så mycket om Kalle Anka, men det gör inget (måste säga att jag börjar tröttna själv..)
Vi åt klassiskt julbord kl. 16. Lika gott som vanligt. Därefter julklappar utdelade av mig och min lilla happy helper Nicklas. God skörd i år. Bland annat biokort, en extern hårddisk på 1 TB, en rullväska, fina pennor och se en massa filmer.
 
Efter julklappsöppningen blev det mitt hemgjorda spel med en miljard olika katergorier. Lagen var Fabnicklas (jag, Nicklas och Fabian) och The Incredibles (Felicia, John, mamma och pappa). Vi tävlade i saker som charader, alias, TP-frågor och allt möjligt. Deras lag vann med 132 mot 112 poäng. Kul hade vi iaf!

Kommentarer
Postat av: Fellie

Best Christmas ever! Och seriöst- bästa spel, hands down =)

2012-12-26 @ 20:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback