Nicklas på Tom Tits

Igår åkte Nicklas till Centralen och mötte upp sin brorsa Martin, far Peter och dennes fästmö Kicki för att gå på Tom Tits. Jag följde inte med p.g.a. dåliga erfarenheter från när jag var där som barn, plus att vi tyckte inträdet var alldeles hutlöst dyrt, 200 kr! (efter att ha tagit semester ett par veckor betyder det absolut pankhet hela augusti och halva september =S). Han fotade iaf jättemycket och de hade väldigt kul!
 
Nicklas slog den dagens rekordtid på en hinderbana med en sparkcykel som svängde åt motsatt håll (svängde man höger åkte man åt vänster and so on). So proud! Vad är den karl INTE bäst på egentligen??
Nicklas i en värmesensorkameraskärmsak? (högra bilden)
Anyway, skoj skoj. Själv städade jag hela lägenheten, ritade 7 bilder, två serier och såg tre filmer. Så jag hade en produktiv dag jag också =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback