Inget mer OS.. =(

Nu ser vi på avslutningen på OS. Det har varit väldigt nice att följa de senaste veckorna.
 
Jag fick även något kul och utmanande att rita. Det jag har lärt mig av att rita OS-bilder är detta: 
1. Jag kan inte rita händer
2. Jag kan inte rita fötter
3. Jag borde rita mer människor i rörelse
 
Så ett par saker att jobba med! Ska fortsätta öva och lovar att lägga upp andra teckningar, och förstås serier.
 
Jag missade tyvärr både handbolls- och basketfinal idag då jag var med Felicia hela dagen och pratade skvaller och övade på hennes nummer. Nicklas var dock hemma hos Martin och såg allting. It's been a good day.

Kommentarer
Postat av: Fellie

Det är det jag alltid säger: måla burlesquemänniskor i rörelse! =)
Sorry att du missade allt viktigt :(

2012-08-15 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback