Finlandskryssning

I söndags (på vår 5½-årsdag förresten) tog vi en Viking Line-kryssning till Mariahamn för att äta lite gott, sjunga karaoke, dansa och köpa stuff på Taxfree.
Det var hur trevligt som helst! Vi sjöng "What is love" tillsammans och jag sjöng "Back in the USSR" själv. Vi dansade en timme i nattöppna discot, så mycket att jag fick träningsvärk dagen efter =) Supernice!
Tyvärr har jag dragit på mig en förkylning, lagom till jobb"veckan" imorrn.. =( Nicklas ska laga mig soppa och ta hand om mig ikväll, kanske går det över.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carlsson

Så typiskt! Vi åkte över till Mariehamn förra helgen 24-26/8 och då var det en tjej i sällskapet på 17 personer som också blev förkyld lagom halvvägs på helgen. Iofs ganska dåligt statistiskt underlag, speciellt om alla andra håller sig friska.

Svar: Det kanske främst är om man står ute på däck i blåsten för länge, vilket jag gjorde litegrann...
Fanny

2012-08-31 @ 15:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback