Shooterkväll hos Erik + teckenspråk

Igår kunde jag gå hem kl. 11.30 från jobbet, då Hanna kom in och bytte mig. Jag kunde inte få fram ett ljud, och eftersom jag var tvungen att stå i kassa (istället för kök) var det helt omöjligt att jobba. På kvällen åkte Nicklas till Erik i Sollentuna för att spela lite shooters med honom och en trevlig kille som heter Ludwig.
Jag satt hemma och ritade och såg fyra filmer på kvällen. Kan fortfarande inte prata idag, vi ska gå till apoteket och köpa hostmedicin. Tydligen ska rösten komma tillbaka om man vilar den och INTE VISKAR (något jag gjorde där i ett dygn..). Det blir givande telefonsamtal iaf:
Nu håller jag alltså tyst. Vi kommunicerar genom penna + papper och teckenspråk. Handalfabetet har vi alltid kunnat (även om Nicklas behövde en liten påminnelse) och så har jag lärt mig några fraser på vanliga teckenspråket, såsom Godmorgon, godnatt, jag älskar dig, jag är trött/hungrig/glad/arg, jag vet inte mfl. Släktmiddag imorrn, jobb på måndag. Får se när rösten kommer tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback