Låångfredagen

Idag har varit en väldigt seg dag. Vi har inte gjort något speciellt (utom att äta indiskt till middag).

Jag har den senaste veckan redigerat min stora serie som kommer i ett påskägg imorgon på bloggen kl. 16. Jag har verkligen bara gjort det (och de två veckorna innan dess ritat den). Jag sitter och jobbar när jag äter, när jag är på toa, typ när jag sover också. Ska bli skönt att få ett liv igen efter imorrn (och nej, jag är inte riktigt färdig så jag måste hålla på hela kvällen idag också, suck!).
Tjafs med kontrakt till lägenheten har gjort hela flytten uppskjuten, vi har inte ens börjat måla än.. =(

Imorgon ska vi äta påskmiddag med Felicia och John, spela lite spel och se på film. Mysigt! Nu spelar Nicklas GoW online med lite folk från forumet Loading, kul i jul (påsk). Hoppas att alla har en bra påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback