Premiärmatchen mot Viksjö

Första pingismatchen för säsongen spelades igår. Jag, Nicklas, Affe och Roger spelade mot Viksjö hemma i Hallonbergen.
Vi mötte samma två personer i första singelomgången; Ulrika Linder (Nicklas vann mot henne med 3-1, jag förlorade med 0-3) och Markus Westerlund (båda torskade med 0-3)
Vi spelade vår livs första dubbel i matchsammanhang tillsammans. Mindre tjafs, mer låda. Bättre spel. Vi borde vunnit lätt (vann första set med 11-7), men förlorade med 3-1. Klantigt! Inför den sista singelomgången stod det 7-3 till Viksjö, rätt kört för oss med andra ord.
Nicklas mötte "Stress-Inge" och förlorade med 3-1 (11-5, 5-11, 5-11, 9-11), därför var matchen slut. Det ska sägas dock att jag tog min match mot Sune med 3-1 *stolt*
Finns en grym sida där man lägger upp resultaten från matchen och statistik hålls reda på. Kolla in den så ser ni hur det går för vårt lag! Bortamatch mot Vällingby på måndag härnäst!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Den där helmysiga statistiksidan får mig typ att vilja spela bara den :D

2011-10-14 @ 12:32:48
Postat av: Fanny

I know! Samma här!

2011-10-16 @ 10:54:19
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback