P&P (plankstek och pingis)

Lisa bjöd oss på middag på stamrestaurangen "Rosina", som ligger i Sundbyberg.
Jag tog plankstek, Nicklas tog (som vanligt) gravad lax med dillstuvad potatis. Trevligt.
Efter maten sprang/cyklade vi (I know, otippat!) till Hallonbergen och tränade pingis. Det gick faktiskt bra, formen känns okej. Vi spelade dubbel mot Affe och Roger. Vi vann de två första seten lätt, sedan fick vi problem och förlorade två raka. Det sista setet blev väldigt spännande. 18-16 till oss!!! (och vi hade nästan alla matchbollar mot oss =S). Bådar gott iaf.

Är sjukt nöjd med mitt beslut att ha BK-stripp varje onsdag bara. På torsdagar jobbar jag och drar sedan direkt till träning och kommer hem sent och duschar. Jag lovar dock att bjuda på andra skojiga saker istället!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Där har ni en bra laguppställning till torsdag låter det som. Jag hoppar över matchen.

2011-10-07 @ 00:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback