Bortamatch mot Vällingby

Vällingby fick spö i sin första match mot Stocksund med 0-8, så hur svåra kan de vara liksom?
Det åkte jag, Nicklas och Fabian tunnelbana till Vällingby igårkväll för att ta reda på. Spelade gjorde också Roger.

Väldigt svåra, visade det sig. Spelade på fyra bord. Nicklas tog båda sina singlar, vi andra tog noll mathcer.
I dubbeln spelade jag och Nicklas superbra och tog ett överlägset set (förlorade resten av någon konstig anledning), det lovar väldigt gott. Fabian och Roger förlorade också dubbeln med 1-3 och resultatet blev alltså 8-2 till Vällingby.

Innan, under och efter matchen blev jag rejält förkyld. Ligger nu nerbäddad med ett duntäcke och två filtar i sängen och ritar/läser + knarkar halstabletter. Arbetsledarmötet imorse 09.30 var lärorikt och gemytligt. Jobbigt att ta sig ut bara.. Hoppas att jag orkar jobba mina två dagar nu så får jag vila sen..

Kommentarer
Postat av: Fabian

Hade på känn att det var en ordentlig förkylning på gång ja. Krya på dig!

2011-10-18 @ 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback