Big Head Mode i GoW

Radiotystnaden har idag berott på blandningen ny kanin + det nya eventet i Gears of War 3. Vi har nämligen tagit in tv:n i köket och sitter på soffkuddarna och spelar och gosar med kaninen samtidigt. Smart va? =P
Under helgen har det varit s.k. Big Head Mode i spelet, det betyder att alla (vänner som fiender) går runt med väldigt stora huvuden. Nicklas tycker om det (lättare att få headshot), jag längtar tillbaka till det vanliga. Det ser väldigt roligt ut dock med en boomer som bubble head. =)
Vidare var vi ute på en tur och matade änder med gammalt bröd i Observatorielunden, och passade då också på att plocka gräs och grenar till Ramel. Kaninen alltså. Ramel efter legenden Povel Ramel, men även så ramlar han in i väggen ibland när han får glädjefnatt och tar inte svängarna så bra. ;)
På kvällen åt vi något av en lyxmiddag (den påminde även om påsk/midsommar/jul...):
Gravad lax, kokt potatis, kokta ägg med majonäs, romsås, köttbullar, gräslök och citron. Lite hopplock av vad vi hade hemma. Gott blev det garanterat.
Det var en bra söndag.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ramel var ett AWESOME namn!

2011-10-10 @ 16:51:09
Postat av: anna

åå grattis till kaninen

jag hade en kanin i typ 8 år men den dog för ca 5 år sen. hon va som en hund tillslut (rädd ibörjan för vi hittade henne ute, i skogen, nån som släppt ut den tror jag) men efter nåt år gick hon efter en i huset som en hund, satt och kollade på tv med oss, åkte i dockvagn, byggde kojor till henne och hon älskade BANAN och jordnötter thihih, ååå kaniner är så fina!!!!!! GRATTIS!!!!! ni kommer få mkt lycka och fina stunder tillsammans är jag säker på : )



/anna

2011-10-10 @ 17:50:40
Postat av: anna

ps er kanin är JÄTTESÖT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



/ANNA

2011-10-10 @ 17:51:21
Postat av: anna

ps. maten såg suuupergod ut också! som alltid : )



/anna

2011-10-10 @ 17:53:17
Postat av: Fabian

Röstar fortfarande på Professor Dumbledore, men nu kan jag döpa min framtida katt till det I guess så det gör inte så mycket :)

2011-10-10 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback