Tjejkväll med Singstar och Lips!

Jag bjöd över lite tjejer från jobbet att komma över och sjunga karaoke igår kväll. Ida, Linnea (tillbaka från Spanien, wee!), Anna och Anna kom! Först blev det lite Buzz Pop Quiz (då Ida vann), sedan Singstar. Det fanns rikligt med snacks och en fruktbål.
Vi sjöng Singstar Abba, Kent, Sjung med Disney och Svenska Hits + Lips Party Classics, Number One Hits. Det var väldigt lyckat!
När vi körde i lag vann först jag och Anna S (i Disney), sedan jag, Anna G och Linnea (i Abba).
Bålen var populär, men jag tror att jag drack 3/4 av den (vilket också märktes.. =S)
Nicklas kom hem vid 02.15 (han hade varit hos Martin och kollat på film), då var bara Ida och Anna G kvar, vi fyra körde Buzz Big Quiz, Anna vann. De drog vid 03.27. Lyckad afton!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken rolig kväll =)

2011-11-21 @ 00:13:55
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback