Rusta

Ännu en gång går vi upp i gryningen för att ta första IKEA-bussen till Kungens Kurva. Idag gick vi dock till Rusta istället för till IKEA och köpte en motionscykel till Nicklas så han kan hålla igång hela vintern. Great success.
Vi kollade även på en 42" LED-TV på Elgiganten som hade specialpris. Vi kan inte bestämma om vi ska ta den nu eller vänta tills vi får större och kan ha större tv-möbel (och således ännu större tv, som jag egentligen vill ha)..
I-landsproblem..
Annars gick träningen bra igår, bådar gott inför bortamatch mot Österåker imorrn (men jag har lyckats få ryggproblem, så fort jag böjer mig fram det allra minsta så blixtrar det till längst ner på ryggen. Det är inte så bra inför pingismatch efter lång jobbdag =S)

Vi har så smått börjat komma igång med julklappsshoppingen. Köpte två idag till exempel. Väntar nu på att Nicklas ska komma hem från att vara kattvakt med proviant (läs cola)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback