Jonas födelsedagshäfte

Stackars försummade blogg! Nu är jag dock färdig med det sång- och pysselhäfte jag gjorde till Jonas och hans 30-årsfest som var igår. (Det är det som har tagit upp all min tid de senaste dagarna..) Tyvärr kom jag två timmar sent till festen eftersom min skrivare bestämde sig för att spotta ut 8 vita papper istället för det jag ville skriva ut.. =S
Sähår såg häftet ut iaf (se om någon kan lösa de tre rebusarna?):
På slutet fanns det ett quiz, med frågor om Jonas. Den som hade flest rätt vann en biotripp på valfri film med Jonas!
Både Jenny, Daniel och Erika kom först med 10 poäng (av 16) så de svarade på utslagsfrågan (Vilket klockslag föddes Jonas?). Då kom Jenny först och vann biobiljetterna!
Jag hade inte min kamera med mig igår (=O) för det blev så stressigt, så vi testade att fota med Nicklas mobil, får se om vi lyckas lägga in dem på datorn sen.. Skriver alltså senare om alla aktiviteter, men kul hade vi! ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

SUPERBT häfte, blev väldigt glad över det :) Hade jättekul igår, tack så mycket för sällskapet och alla presenter!

2011-11-13 @ 15:11:09
Postat av: Fanny

Vad kul att du tyckte om det! Tack själv, för sällskap och en trevlig kväll! =)

2011-11-13 @ 17:50:53
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback