Promenad, hopprepsjakt, kycklingknyten, Despicable Me, work out, Lips

Hmm, rubriken säger nog allt... Jag, endast pyttelite sjuk, tog en promenad i solen och handlade toningsmedel och sökte desperat efter hopprep (bra träning för pingisspelare). Testade alla möjliga affärer men ingen hade "vuxen-hopprep". Till slut kom jag till min absoluta favoritbutik; Varsam, den ligger på Kungsgatan 59. De har allt! Kom därifrån med två bollar (?) också.
Kom hem, lagade kycklingknyten till middag. Gott som vanligt. Såg Despicable Me (har utnyttjat en gratismånad av film med LoveFilm, så vi får hemskickat fyra nya filmer nu i mars gratis, wee!) Löved the movie ^^
Vi har varit grymt duktiga och tränat ikväll. Mage, reflexer, armar, ben. Mycket böja på knäna helt enkelt. Även under alla låtarna i Lips! Fast då var det mer dans.. Det blev iaf superkul att spela, även om man låter rätt andfådd =P

Topp-placeringar som togs under kvällen:
4:e plats på "The Phantom of the Opera" (Båda)
7:e plats på "The Phantom of the Opera" (Fanny)
11:e plats på "Safety Dance" (Båda)
69:e plats på "Build me up Buttercup" (Båda)
Nu har jag tonat håret och ska precis börja äventyret att fläta det. Imorrn är det klubb, woo!

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIIIIIEEE!

2011-03-12 @ 18:06:15
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback