Projekt

När man bara går hemma och degar hela dagarna är det bra att hålla sig sysselsatt. Jag har serier (håller på med en ny, men jag är inte redo att lansera den än =S) och Nicklas har Oblivion. Håller på att köra igenom alla banor i Horde-läget i Gears of War 2. Och, eftersom jag var och såg på SM igår, så har jag tagit upp mina planer på att bli bäst i världen på pingis igen (de planerna jag slog ur hågen sådär hösten 2009) och det kommer ta en hel del tid. Nu har jag tänkt läsa Harry Potter på franska!
Ett väldigt bra projekt (särskilt eftersom jag blev förkyld igår och nu ligger och snörvlar och har ont i halsen). För det första har jag läst den första boken på svenska en triljard gånger (och ett par gånger på engelska), för det andra så kommer jag ha ett franskt lexikon bredvid mig för att lära mig orden jag inte förstår. Tadaa! *smart Fanny*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback