Poker, Ipad 2, Singstar, Beer Pong, Schack-kväll hos Jonas

Efter att ha spenderat eftermiddagen med de väldigt proffsiga John Bichard och Fraulein Frauke, som gjorde hår och makeup rockabilly/pinup och tagit foton (det var superkul, kanske kommer bilder från det sen!) så befann jag mig på BK på centralen där jag mötte Nicklas för att käka middag.
Sedan drog vi nämligen till Jonas för lite partey. Till pokerpotten hade vi med oss en Aladdin-ask och ett fyrpack öl. Johanna och Daniel dök upp efter en stund med thai-mat. Den stora snackisen (hela kvällen) var Jonas nya Ipad 2. Alla ville pilla. Även en Xperia Play rör han sig runt med...
Kvällen startade med pokern. Johanna bedyrade alla att hon minsann inte kunde spela. Nicklas krossade Jonas genom att ta två stora pottar från honom heads up. Därefter slog Johanna ut Jonas med lätthet. Kanske en kvart in? Then there were four.

Efter det stod sig alla ett tag, men mörkarna blev varje kvart dubblerad. Först 1/2, sedan 2/4, 4/8, 8/16.. =S Jag och Nicklas kämpade för glatta livet, men plötsligt var vi båda all in mot Johanna (som hade gott om marker till godo om hon skulle förlora mot oss). Hon hade två par, jag ett, Nicklas inget. Då var det bara Johanna och Daniel kvar. 32/16 i mörkar och till slut tog Daniel faktiskt Johanna! Spännande match though, och vinnaren bjöd på priserna efteråt ;)
Annars hann vi med en hel del annat också; Buzz (Nicklas var såå nära, men slog inte Jonas..), The Beatles Rock Band, Guitar Hero 6, Kent Singstar, Rock Band 2 och Singstar Dance.

Även ett par rundor Beer Pong hanns med i köket. Nicklas & Daniel och jag och Jonas. Vi vann första, de vann andra (på sjuk tur och med Johannas hjälp). Sköj.
Ett parti schack (som slutade oavgjort eftersom vi var tvungna att springa till 02.05-pendeln), kul.
Lyckad kväll var det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad snygg du är på den första bilden! :)

2011-03-27 @ 15:08:08
Postat av: Cassey

Hej! Fanny har inte gjort något inlägg idag, så jag undrar om det hänt henne något?

Hälsningar från en orolig Cassey

2011-03-27 @ 15:27:43
Postat av: Fanny

Tack Lisa! <3



Jag lever! Är upptagen med att göra om sidan lite bara ;)

2011-03-27 @ 16:59:28
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Jonas

Tack för att ni kom!



Fuck You-bilden är ljuvlig. Jag tycker vi startar en trend där vi räcker finger åt varandra lite oftare :)



"Oavgjort" i schack? Nej du, walkover kallar jag sånt där ;)

2011-03-28 @ 12:00:58
Postat av: Fanny

Absolut! Bra idé =P

Eftersom jag ledde så stort och var helt överlägsen i schack så var jag SNÄLL och sa oavgjort, men visst om du vill kalla det så ;)

2011-03-29 @ 00:13:48
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Felli

Hade också gärna pillat på en iPad2 om jag hade haft chansen...

2011-04-12 @ 11:13:11
URL: http://www.gonzos-quest.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback