Pepp!

Träningen idag gick jättebra. Jag och Nicklas spelade med varandra hela tiden och körde övningar som vanligt.
Att vi har gått ner till källaren i princip varje dag de senaste tre veckorna (och hoppat hopprep, skuttat, dansat, sprungit m.m.) minst en timme varje gång börjar visa sig i konditionen och spelet. Kul! Vi spelade tre set idag, jag vann alla tre. =)
Nicklas har sin sista seriematch på onsdag, mot Spårvägen (som MÅSTE vinna). Undrar vad de tar in för lag.. =S
Annars är det två individuella tävlingar coming up och jag är väldigt exalterad över dem!
9/4 är det TTEX-spelen och 7/5 är det Tyresö-Stiga Loopen och jag ska spela i damklass för första gången på över 4 år. Spännande! Klubbmästerskapet (stor grej i SIK) spelas nu på våren också. Pepp! Pepp! Pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback