Ny layout

God eftermiddag!
Kanske har ni märkt att det ser lite annorlunda ut här på bloggen?
I så fall har ni rätt! Jag har ändrat om lite färger och äntligen (!) gjort mig av med den där gräsliga rosa som kom med förstamallen.
Det här trivs jag bättre med och behöver inte ändra så mycket på mina teckningar, serier och dylikt.
Men då måste jag också be om ursäkt att det kan se lite roligt ut på bloggen, rosa på vissa bilder från längesedan och så.
Anyways, snart dags att laga kycklingknyten till middag.

Kommentarer
Postat av: Fabian

Ser likadant ut som vanligt ännu, men antar att det tar ett tag för ändringarna att träda i kraft. Spännande!

2011-03-27 @ 20:43:09
Postat av: SpeLinnea

Yay! Den rosa var faktiskt gräslig. :)

2011-03-27 @ 21:50:35
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback