Myspromenad i solen

Känner mig väldigt duktig att vi gick upp 9 imorse för att spela pingis (eftersom vi lade oss vid 5...). Meen träningen gick inte jättebra så vi skyller på den dåliga nattsömnen..
Däremot så var det strålande solsken när vi åkte hem så vi köpte oss en 25-kronors-kebab från ett nytt ställe nära oss och satt i solen vid Observatorielunden. Det var jättemysigt! Tog våra 2.65-kronors-color hemifrån och satt och njöt. Kebaben var grym btw! Mycket bättre än på Orontes.
Det var Burlesqueloppis idag, med Felicia som uppträder och lite roligt folk där, men vi upptäckte att vi har ca 200 kronor kvar tills lönen kommer såå vi hade inte råd att gå.. Nu ska vi dock börja laga fläskkotletter, potatis och gräddsås (allt på rea eller erbjudande, typ). Vi ska vidare njuta av söndagskvällen med lite Lips och work out.
Serier och illustrationer, ey?
(Jag lovar bättring!)

Kommentarer
Postat av: Fabian

Snyggt att ni tog er upp, jag insåg nånstans vid 5-tiden på morgonen att det inte skulle bli nån träning för mig.. :) Kom i säng vid 7 tror jag.



Ser fram emot att prova 25-kronorskebaben och berätta exakt hur mycket sämre den är än Orontes!

2011-03-20 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback