Bordtennis-SM 2011!

Imorgon tänkte vi dra till Eriksdalshallen för att kolla på Bordtennis-SM.
Schemat är (och hoppas att vi orkar ta oss dit så "tidigt"):
10.45 Semifinalerna i både herrsingel och damsingel
12.15 U20-finalerna (damer och herrar)
13.00 Final i Pingisiaden (11-åringar)
14.15 Final i damdubbel
14.45 Final i herrdubbel
15.15 Final i damsingel
16.00 Final i herrsingel!

Det sjuka är att både Jan-Ove Waldner och Mikael Appelgren har åkt ut! =S J-O i 16-delen mot
Viktor Brodd och "Äpplet" i kvartsfinalen mot Robert Eriksson.
Men vi kommer ändå att få se
Jörgen Persson vs. Robert Eriksson
Jens Lundqvist vs. Pär Gerell
Matilda Ekholm vs. Marie Persson
Malin Pettersson vs. Marie Olsson.

Det blir säkert grymt!

Lite länkar om man vill veta mera:
Officiella Hemsidan
Resultaten
SM-blogg

Kommentarer
Postat av: Fabian

Var nära att gå dit idag men kollade på tremilen istället. Ska nog träna imorgon bitti tänkte jag men sen kanske gå dit efteråt. Ha på er mobilen så jag kan ringa och höra?

2011-03-06 @ 00:49:22
Postat av: Fanny

Sure, vi kan ha på mobilerna. Du är villig att missa Vasaloppet?

2011-03-06 @ 03:23:34
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Fabian

Vasaloppet zzz. Fem-milen är i så fall tusen gånger mer intressant tycker jag :) Men sov längre än jag tänkte, tror jag inte orkar ut i tid.

2011-03-06 @ 10:27:03
Postat av: Adam

Så konstigt är det väl inte att J-O och Mikael Appelgren åkte ut? J-O hade sin storhetstid under tidigt 90-tal och Appelgren redan på 80-talet. De är ju båda otroliga på att hålla sig kvar i eliten trots sin ålder, men att de ska vinna SM nu känns "far-fetched".

2011-03-06 @ 20:23:46
Postat av: Fanny

Jag trodde verkligen inte att Äpplet skulle ta något SM-guld, men eftersom J-O vann förra året trots att ha legat och degat i Spårvägen så tänkte jag att han kunde göra det i år också. Eller, jag trodde väl inte ens det (men jag var ganska säker på att han skulle ta sig till kvart/semi). Det roliga är dock att dom har honom som affischpojke för att locka publik (SKALL J-O ta sitt tionde SM-guld?!), men han åkte ut "redan" i 16-delen =)

2011-03-06 @ 20:52:41
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback