UGNEN FUNGERAR IGEN

Jaaa! Nicklas - min älskling, min hjälte, min handyman - ställde sig på en stol och tittade in i proppskåpet och tog ut nånting från det och satte in nånting liknande och VIPS! så funkade spisen igen!
Känns asskönt att slippa äta microrätt varje lunch (endast "Kyckling Jacob", eftersom Lidl har erbjudande att köpa fyra Familjen Dafgård-produkter för 59 kr (och det är den enda jag gillar...)) och käka cheeseburgare från Donken varje middag. Det har gjort att jag har brist på vitaminer, men rikt med kalorier och hot mot kolesterolvärdet =P
Ska bli supergott att äta stekt kyckling till middag ikväll med kokt potatis, ärtor, minimorötter och sallad!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Awesome! Själv åt jag fläskfilé med gräddsås och ris ikväll, nanana!

2011-06-02 @ 20:06:28
Postat av: Fabian

Även så måste jag göra en Adam och påpeka att du nog menar "hallelujah!" eller nåt sånt. Heureka betyder typ "I got it!" eller nåt sånt.



You're welcome

2011-06-02 @ 20:09:54
Postat av: Nicklas

Vi kom på vad felet var för något. ;)

2011-06-02 @ 23:03:59
Postat av: Anonym

Hej! Jag har legat sömnlös hela natten och undrat kring rebusen nedan.. Hur är tanken, vad ska det bli?

Kram

2011-06-03 @ 09:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback