Picknick med Fellie och John

Inte hänt så mycket idag utom att vi träffade Felicia och John i Observatorielunden och hade picknick med Ballerinakakor, Pepsi, jordgubbar, lösviktsgodis och de hade sushi. Vi pratade om livets alla bekymmer och glädjeämnen. Trevligt! Sedan hade vi hand om Morticia medan de shoppade lite kläder.
Jag har spenderat de senaste två timmarna att försöka göra bilden till en gif-bild (som rör på sig). Det gick till synes inte och jag var nära att slänga ut datorn genom fönstret, men eftersom vår dator typ är trasig och vi lånar nu pappas lilla minidator så vore det inte en så bra idé..

Ikväll är det dags för Freeplay-kväll på SuperMotaro (dvs spela så mycket arkad du vill gratis! =P)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kan göra rörliga gif-bilder - dock bara i PhotoPaint, men jag kanske kan hjälpa till med att komma på hur man ska göra i ditt program ändå?

2011-06-30 @ 20:05:33
Postat av: Fanny

Låter grymt, får prata om det ikväll! =) Men jag tror att jag lyckades göra en animation, det var att lägga upp den på själva bloggen som var svårt =S

2011-07-01 @ 11:20:19
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback