Nicklas vs. Fanny

Idag har vi båda bara legat till soffs med diverse åkommor. Han förkyld, jag med migrän. Därför har det blivit dåligt med ritande och bloggande idag (och sittande i solen..) =(

Däremot så är det förstås i sin ordning att ta reda på vem det är mest synd om av oss.
Vem har varit sjukast idag? Vi rankar våra sjukdomssymptom på en skala mellan 1 och 10 och personen med högst poängsumma vinner!
Clearly är det jag som vinner matchen med 17 poäng mot 16. Båda verkade må bättre dock mot slutet av kvällen. Imorrn hoppas jag att vi båda är friska.

Vi är ensamma på landet tills imorgonkväll då pappsen kommer hem, sedan skjutsar han in oss till stan igen på onsdag kväll. Har varken badat (22 grader i vattnet i lördags!), spelat pingis, sjungit Lips eller hälsat på grannens kaniner än...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha, den tävlingen måste jag och Adam börja med här hemma ocks. :)

2011-06-14 @ 12:38:25
Postat av: Fabian

Fasen vad länge Nicklas varit sjuk då :(

2011-06-14 @ 16:06:32
Postat av: Nicklas

Sommarförkylningar är inte att leka med. :(

2011-06-14 @ 23:39:11
Postat av: Anonym

hur gick det, kom du in på serieskolan? nyfiken : )

mvh anna

2011-06-15 @ 00:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback