Middag och Lips med "Felohn"

För att Felicia och John skulle få lite lugn och ro innan stress och klubb imorgon bjöd vi över dem på middag.
Nachos med salsa och riven ost på, sedan in i ugnen. Det smaskade vi på medan potatisarna blev färdiga (tog forever!). Varmrätten blev bakad potatis med skagenröra (och sallad). Vi åt ute i värmen, på gården.
Till efterrätt blev det jordgubbar/nachos/baconsnacks =)
Sedan sjöng vi faktiskt en hel del Lips. Alla älskar det spelet! Aldrig trodde jag att jag skulle göra Felicia, och framförallt John, till believers, men nu älskar de spelet. Och duktiga var de också!
Har även listat ut vad jag ska ha på mig imorgon på klubben, yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback